دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تقصیر من نبود
نوشته شده توسط : خرید انگشتر مردانه زنانه دخترانه لیدا

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی بنام تقصیر من نبود

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید تقصیر من نبود,دانلود آهنگ جدید تقصیر من نبود با لینک مستقیم,دانلود آهنگ مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی بنام تقصیر من نبود,متن آهنگ تقصیر من نبود از مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی,دانلود اهنگ های جدید مهدی مدرس,دانلود آهنگ های جدید امیرحسین نوشالی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید تو فکر رفتنت ، دلتنگ بودنت تقصیر من نبود,دانلود آهنگ جدید حتی مهم نبود ناراحتم ازت ناراحتم ازش

 

 

دانلود آهنگ تقصیر من نبود از مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی

 

ترانه : بانو نرگس جعفری ، تنظیم : انوشیروان تقوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ های جدید مهدی مدرس

دانلود آهنگ جدید تقصیر من نبود از مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی با دو کیفیت متفاوت

متن آهنگ جدید مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی بنام تقصیر من نبود :

تو فکر رفتنت ، دلتنگ بودنت تقصیر من نبود

عشقم قبول کن این آخرا دلت درگیر من نبود

این آخرا همش یک گوشه ی اتاق میرفتی تو خودت

بد بود حالم از این حالت تو و فکرای بی خودت

دانلود آهنگ جدید منو ببخش از نیما علامه و فریبرز از پارلین موزیک

تو بمون روبروم بی تو تنهام تو بدون میبینم تورو همرام

تو بمون روبروم بی تو تنهام تو بدون میبینم تورو همرام , تورو همرام

امشب باز دل هواتو کرده پس کوشی عزیزم

میدونم با رفتنه تو منم میسوزم

امشب چشمات دیوونه کرده دنیارو عزیزم

میدونم که تو اجازه میدی به تو دل بدم

دانلود آهنگ های جدید فریبرز

تو آتیشم وقتی پیشم هستی عشقه من

بگو دوسم داری یه بار , قلبمو نشکن , قلبمو نشکن

دانلود آهنگ جدید منو ببخش از نیما علامه و فریبرز با لینک مستقیم

تو بمون روبروم بی تو تنهام

تو بدون میبینم تورو همرام

تو بمون روبروم بی تو تنهام

تو بدون میبینم تورو همرام , تورو همرام

آهنگ جدید نیما علامه و فریبرز بنام منو ببخش





:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ های جدید ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید تقصیر من نبود,دانلود آهنگ جدید تقصیر من نبود با لینک مستقیم,دانلود آهنگ مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی بنام تقصیر من نبود,متن آهنگ تقصیر من نبود از مهدی مدرس و امیرحسین نوشالی,دانلود اهنگ های جدید مهدی مدرس,دانلود آهنگ های جدید امیرحسین نوشالی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید تو فکر رفتنت ، دلتنگ بودنت تقصیر من نبود,دانلود آهنگ جدید حتی مهم نبود ناراحتم ازت ناراحتم ازش ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: